سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکوتر غواصی کیش + عکس

همان گونه که از نام آن پیداست این وسیله نوعی اسکوتر می باشد که تجهیزات غواصی و کپسول اکسیژن نیز به همراه دارد. نخستین بار این وسیله در سال 1390 در جزیره کیش مورد استفاده قرار گرفته است. از اسکوتر غواصی برای تجربه ای متفاوت و جذاب در جزیره کیش استفاده می شود که مورد توجه توریست های زیادی قرار گرفته است. اسکوتر غواصی کیش یکی از تفریحات مدرن موجود در جهان است که گردشگران تور کیش می توانند آن را در دل آب های خلیج فارس تجربه کنند. تماشای موجودات آبی رنگارنگ و مرجان ها در کنار پوشش های گیاهی، بسیار دل انگیز و جذاب می باشد.

یکی از مزایایی که اسکوتر غواصی کیش دارد این است که حتی افرادی که هیچ آشنایی با غواصی ندارند نیز می توانند آن را تجربه کنند ولی طبیعتا برای افرادی که تجربه غواصی دارند، این وسیله بسیار هیجان انگیزتر می باشد. اما استفاده از این وسیله تنها برای افراد بالای 12 سال (با قدِ 150 سانتی متر) مجاز می باشد تور مشهد .

در این تفریح آبی یک مربی شما را تا عمق 10 متری همراهی می کند. همچنین هیچ محدودیتی در استفاده خانم ها از این وسیله وجود ندارد، تنها باید مایو اسلامی به تن داشته باشند.

لوازم مورد نیاز

مایو (برای خانم ها: مایو اسلامی)/ حوله/ دمپایی

چه افرادی نباید از اسکوتر غواصی کیش استفاده کنند؟

پرداختن به این تفریح برای برخی از افراد که بیماری های خاص یا شرایط تحت کنترل دارند ممنوع است، در این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ناراحتی قلبی

-بیماری سرع

-ناراحتی تنفسی

-افرادی که تا 3 ماه قبل عمل جراحی انجام داده اند.

-خانم های باردار

-فشار خون بالا

تور قشم