سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک آتاتورک

اگر در سفر به آنتالیا در کنار سواحل بی نظیر قصد بازدید از سایر مکان های تفریحی شهر را دارید، پارک آتاتورک حتما یکی از گزینه ها برای بازدید باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با پارک آتاتورک آنتالیا بیشتر آشنا شوید.
آنتالیا را بعد از استانبول می توان دومین شهر توریستی ترکیه نامید. این شهر به دلیل مراکز خرید مختلف، سواحل و تفریحات آبی بی نظیر و غیره در میان گردسگران از محبوبیت بالایی برخوردار است بطوریکه یکی از قطب های مهم درآمد این شهر از طریق گردشگری می باشد. آنتالیا به سواحلش معروف است اما در کنار آن ها تفریحگاه های مختلفی هم دارد که یکی از آن ها پارک آتاتورک است.
پارک آتاتورک پارکی نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا است تا گردشگران تور آنتالیا علاوه بر تفریح و لذت بردن از طبیعت سبز پارک، چشم انداز زیبایی هم از دریا در اختیار داشته باشند. این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های آنتالیا می باشد و جالب است بدانید در گذشته پارک آتاتورک یکی از شلوغ ترین پارک های شهر برای قدم زدن و پیکنیک بود اما امروزه با ایجاد آبنماها، مجسمه ها و رستوران ها و کافه های مختلف در کنار آن ها یکی از تفریحگاه های محبوب آنتالیا می باشد.
گردشگران تور آنتالیا می توانند در هرساعتی از شبانه روز از پارک آتاتورک بازدید کرده و از امکانات و خدمات رفاهی آن نیز استفاده کنند اما لازم به ذکر است کافه ها و رستوران های این پارک با توجه به کیفیت غذاها و نوشیدنی های سرو شده، از قیمت های بالایی برخوردارند. همچنین جالب است بدانید در برخی از روز های سال مراسم ها و جشن های مختلفی در این پارک برگزار می شود تا برای گردشگران تور آنتالیا خاطره خوبی از سفر به این شهر و بازدید از پارک آتاتورک بسازند.