سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک آبی کلاب دلفین

وسیع ترین پارک آبی استانبول "پارک آبی آکوا کلاب دلفین" نام دارد که در بخش اروپایی این شهر واقع شده است. این مجموعه تفریحی در سال 2001 افتتاح شده و هم اکنون طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.


پارک آبی کلاب دلفین


در این پارک آبی تعداد زیادی بازی های آبی، استخر و سرسره های گوناگون وجود دارد که سرگرمی خوبی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تور ترکیه ارزان .

سرسره ها و استخرهای محبوب این پارک عبارت اند از:

- سرسره شاه کبرا

- سرسره های جدید کودکان

- سرسره سقوط آزاد

- سونامی

- سرسره های آنوکاندای آبی

- سرسره های آنوکاندای مشکی

- استخر جدید کودکان

- استخر موج

- استخر بزرگ

- استخر خانواده

- لنگرگاه

- استخر کودک

- ارزانترین تور استانبول

- ارزان ترین تور استانبول



افزون بر بازی های آبی، قسمت های جذاب دیگری همچون: استخر واترپلو، زمین تنیس، حمام آفتاب، ساحل مصنوعی و والیبال ساحلی نیز در این پارک وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. شاید برایتان عجیب باشد ولی این امکان وجود دارد که به همراه دلفین ها شنا کنید هزینه سفر به استانبول . کف پارتی، اجرای موسیقی، عکاسی با حیوانات شما را به خوبی در این مکان سرگرم می کند. تماشایی ترین بخش این پارک نمایش دلفین ها می باشد که به صورت دسته جمعی با شیرهای دریایی حرکات جالبی انجام می دهند. این پارک آبی دل انگیز در بازه زمانی اردیبهشت الی شهریور باز می باشد. رستوران و کافی شاپ های موجود در این پارک، انتخاب خوبی برای رفع خستگی هستند و شما می توانید از غذاها و نوشیدنی های متنوع آن سفارش دهید و لذت ببرید.