سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید جزیره زیبای کیش

مراکز خرید جزیره زیبای کیش

سفر به کیش می تواند یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تجربه های سفر را به ارمغان بیاورد. از محبوب ترین کارهایی که در کیش می توان انجام داد بازدید از جاذبه های زیبایی مانند کشتی یونانی، رفتن به بهترین تفریحگاه های جزیره و ثبت خاطرات هیجان انگیز است. اما یکی از مهم ترین دلایلی که مردم به کیش سفر می کنند و از لذت بخش ترین کارها در کیش می باشد، خرید کردن است.

 

کیش مراکز خرید زیادی دارد و در هرکدام با انبوهی از کالاهای مختلف روبرو خواهید شد چراکه کیش منطقه آزاد بوده و تقریبا همه جور کالایی در مراکز خرید کیش وجود دارد. همچنین به دلیل منطقه آزاد بودن، اکثر کالاها قیمت های مناسبی داشته و اختلاف قیمت نسبتاً زیادی هم با مراکز خریدی مانند مراکز خرید تهران دارند. اما خوب است در سفر به کیش با برخی از مراکز خرید کیش آشنا شوید:

مرکز خرید میکا مال

از مدرن ترین و بهترین مراکز خرید کیش که کل روز را در آن سپری کنید، خسته نمی شوید، میکا مال است. این مرکز خرید مدرن و تازه تاسیس براساس استانداردهای جهانی ساخته شده و فروشگاه و خرید کردن تنها بخشی از آن است.

میکا مال مجموعه شامل دیجیتال گلف، بولینگ، شهربازی، باشگاه بدنسازی، پاتینا و بازی های برفی، سینما، تله کابین، تونل باد، آکواریم با نام بزرگترین آکواریم کیش، جنگل بارانی، دنیای اکتشاف و مرکز اسپای است که در شرق جزیره کیش، جنب پارک هنگام و نزدیک به میدان آبشار قرار دارد هزینه سفر به کیش

 

 

 

مرکز خرید پدیده کیش

یکی از مراکز خرید کیش که در قسمت جنوب غربی جزیره قرار دارد، مرکز خرید پدیده است. جالب است بدانید ساخت این مرکز خرید که مساحتی 11000 متر مربعی دارد تنها 110 روز به طول انجامید و این موضوع رسانه ای شد ارزانترین تور کیش

مرکز خرید پدیده چندین غرفه دارد و گردشگران خرید تور کیش می توانند تنوعی از لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، پوشاک و غیره را در آن ها پیدا کنند. همچنین با توجه به قیمت ها و نوع کالاها، مرکز خرید پدیده یکی از گزینه های مناسب برای تهیه سوغاتی نیز می باشد.