سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زمان سفر به باتومی

اما اگر از دوست داران سرما هستید می توانید در زمستان با تور باتومی سفر کنید. این فصل با میانگین هوای حدوداٌ 8 درجه سانتی گراد دارای آب و هوای نسبتاٌ سردی می باشد اما به طور کلی آب و هوای این شهر زیبا به گونه ای است که گردشگران تور باتومی در تمام فصول سال می توانند به این شهر سفر کنند و از آب و هوای گرم و مطبوع لذت ببرند. امیدواریم این مقاله در سفر با تور باتومیبرایتان مفید واقع شود.

 


بهترین زمان سفر به تفلیس

از ماه ژوئن تا آگوست یعنی فصل تابستان ، دمای تفلیس بین 20 تا 30 درجه ی سانتی گراد می رسد که در قسمت های ساحلی رطوبت هوا بالا می باشد به نوعی می توان گفت بهترین زمان سفر با تور تفلیس برای برخی از گردشگران می باشد اما کسانی که به آب و هوای عادت ندارند شاید آزار دهنده باشد.
ماه سپتامبر تا نوامبر  فصل پاییز یکی از فصل های دیدنی و زیبا می باشد که شاهد درختان رنگارنگ و زمین ها پوشیده شده از برگ درختان می باشد که فضایی فوق العاده و دلربایی را به وجود می آورد.

شهر حافظ و سعدی

شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی ، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند. شیراز به عنوان یکی از پرطرافدارترین تورهای ایران بین گردشگران مطرح بوده است و همچنین گردشگران داخلی و خارجی تور شیراز به دلیل وجود جاذبه های تاریخی فراوانی که در این شهر وجود دارد به این شهر زیبا سفر می کنند.از جاذبه های تاریخی شهر شیراز می توان به آتشکده صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل‌تن، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت‌تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه‌فرنگی باغ نظر، مسجد نصیرالملک، قصر ابونصر، قلعه کک‌ها، مدرسه آقاباباخان، مدرسه خان، موزه پارس، موزه هفت‌تنان، نقش‌برجسته بهرام اشاره کرد که گردشگران شیراز می توانند از آنها دیدن نمایند. 


اتریش

گردشگران تور اتریش بهتر است بدانید که کشور اتریش جزء یکی از زیبا ترین کشورهای اروپای مرکزی و پایتخت آن وین می باشد. اتریش از سمت غرب با کشور سوئیس، از سمت جنوب با ایتالیا، از سمت شرق با مجارستان و از سمت شمال با کشور آلمان هم مرز می باشد. طی آخرین آمارهایی که در سال 2012 برای اطلاع مسافرین تور اتریش منتشر شد : به طور رسمی اعلام شد این کشور 84855 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 10500 میلیون نفر را در خود جای داده است. ویژگی های بسیاری از قبیل: آژانس بین المللی انرژی اتمی، دفتر رسمی سازمان ملل متحد در پایتخت اتریش یعنی وین، آژانس بین المللی انرژی اتمی و خیلی از سازمانها، ارگان ها و نهادهای بین المللی دیگر در کشور اتریش وجود دارد که این کشور را جزء مهم ترین کشورهای اروپایی تبدیل کرده است. 
بیشتر مردم اتریش به زبان آلمانی صحبت می کنند در واقع زبان اصلی آن ها آلمانی محسوب می شود ولی اکثرا به زبان دوم انگلیسی نیز مسلط هستند. اتریش متشکل از 9 ایالت مختلف ( بورگرلاند، وین، تیرول، سالزبورگ، کرنتن، فورآرلبرگ، اشتایرمارک، اوبراسترایش و نیدراسترایش) است که بیش از 50 درصد آن را کوه های آلپ فراگرفته است. از شهرهای مهم اتریش می توان به : فیلاخ، آیزن اشتات، لئوبن، لینتس، کلاگن فورت، زالتسبورگ، اینسبروک، گراتس و وین اشاره کرد. 


مجارستان

مجارستان، کشوری در اروپای مرکزی، پایتخت آن بوداپست است. مجارستان شامل 19 شهرستان به علاوه بوداپست زیرا که این شهر مستقل است و متعلق به هیچ شهرستانی نیست.
شهرهای مهم مجارستان شامل دبرسن، میشکولتس، سگد، پچ و گیور هستند که با تور مجارستان می توانید به این شهر ها سفر کنید. کشور مجارستان کشوری مسطح و پست با دشت هایی‌ زیبا است که توسط رود دانوب معروف ترین و زیبا ترین رود در اروپا به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این کشور دارای معماری بسیار زیبا و غیر قابل توصیف است که اصالت وتمدن این کشور را در خود جای داده‌ است. مجارستان دارای آب و هوایی معتدل است، تابستان ها در این کشور نسبتا گرم با رطوبی متوسط، همچنین دارای زمستان‌هایی‌ با بارندگی زیاد و هوایی‌ سرد می باشد.
مناسب ‌ترین زمان برای گردشگران تور مجارستان که قصد سفر به این کشور را دارند، ماه‌های اردیبهشت و شهریور است که دمای هوا در این ماه‌ ها حدوداً کمتر از 21 درجه سانتی گراد می باشد، البته دمای هوا در فصل تابستان حدود 26 درجه سانتی گراد تخمین زده می شود، که تابستان را نیز فصلی مناسب برای سفر به این کشور تبدیل کرده است.