سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزیره ساموئی کجاست؟

جزیره ساموئی یکی از زیباترین نقاط تایلند و منطقه ای گرمسیری و بکر با سواحل شنی سفید و آب های درخشان خلیج تایلند است.جزیره ساموئی ، جدیدترین جزیره ای است که مسافران تور تایلند آن را انتخاب می کنند. دلیل دیگر انتخاب تور ساموئی این است که این جزیره به عنوان استراحتگاهی آرام و زیبا در جهان شناخته شده است. 
ساموئی با مساحت 228 کیلو متر مربع بعد از پوکت و جزیره چنگ سومین جزیره بزرگ تایلند محسوب می شود که حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد. 

ساموئی به نام تور بهشت امن نیز معروف است که از معنای چینی ساموی گرفته شده است. از جاذبه های دیگر ساموئی که گردشگران تور ساموئی می توانند از آنها دیدن نمایند می توان به پارک ملی آنگ تونگ،باغات پروانه،مزرعه ی تمساح ها،آکواریوم و باغ وحش ببر،خانه ی باستانی،مزرعه ی مارها،باغات جادویی ،نمایش میمون ها اشاره کرد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور تایلند مراجعه فرمائید.


آشنایی با شهر ایروان

کشور جمهوری ارمنستان در قفقاز جنوبی قرار گرفته است و پایتخت آن شهر ایروان است. ارمنستان در میان دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است و در واقع مرز آسیا و اروپاست.زبان ارمنی زبان رسمی کشور ارمنستان است. 
سالانه گردشگران تور ایروان زیادی به همراه تور ایروان به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری آن لذت می برند. 
از جمله جاذبه های گردشگری ایروان که مورد توجه مسافران تور ایروان قرار می گیرد می توان به قلعه اربونی، پارک عشاق، ساختمان اپرا، مایر هایاستان، میدان جمهوری، موزه مانتاداران، کلیسای گریگوری، معبد گارنی، کلیسای گغارت و ... اشاره کرد. شهر ایروان پایتخت ارمنستان از مراکز مهم و اصلی قطب صنعتی، فرهنگی، و علمی منطقه? قفقاز به حساب می آید. خطوط راه آهن پیشرفته و گسترده‌ای از این شهر به کشور های همسایه برای سهولت گردشگران تور ایروان منشعب شده است. شهر ایروان از نظر کشاورزی در ارمنستان حرف اول را می زند به طوری که بعضی از محصولات به کشور های همجوار صادر می شود. 


بهترین زمان سفر به شانگهای

در عین حال که پایتخت کشور چین شهر پکن می باشد ولی بزرگترین شهر این کشور، شانگهای است که در رده بندی بزرگ ترین شهرهای دنیا پس از توکیو در رده دوم قرار گرفته است. اگر می خواهید بدانید بهترین فصل سفر به شانگهای کدام فصل است، با لحظه آخر همراه باشید تا از این مطلب اطلاع پیدا کنید. در حالت کلی آب و هوای شانگهای مرطوب و معتدل است و همانند ایران چهار فصل را می توان در آن لمس کرد. بهار گرم و دلپذیر، تابستان سوزان و بارانی، پاییز خنک و دلچسب و زمستانی به شدت سرد در آن حاکم است. وضعیت آب و هوای شانگهای در سال، به طور قابل ملاحظه ای تغییر می کند. در فصل تابستان هوایی بسیار گرم دارد و در فصل زمستان به ندرت یخبندان می شود. به همین دلیل سفر به شانگهای در این دو فصل برای گردشگران تور شانگهای دشواری به وجود می آورد. از این رو بهترین فصل سفر به شانگهای، بهار و پاییز می باشد. گرم ترین زمان سال در این شهر، ماه های مرداد و شهریور هستند که سفر را برای گردشگران با مشکل مواجه می کند. باریدن باران در فصل های تابستان و بهار اتفاقی معمول است. برعکس این دو فصل، آب و هوای پاییز و زمستان کمابیش خشک است.


آشنایی با لنکاوی

لنکاوی مجمع الجزایری است متشکل از حدود 99 الی 104 جزیره که در شمال غربی مالزی و دریا آندامان و تنگه مالاکا واقع شده است. تعداد جزایر لنکاوی با جزر و مد دریا، افزایش یا کاهش پیدا می کند. لنکاوی از دو کلمه لانگ به معنای عقاب و کاوی به معنای قرمز مایل به قهوه ای تشکیل شده است که مجسمه عقاب موجود در اسکله شهر کواح، دال بر این موضوع است. با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی که برای تور لنکاوی حائز اهمیت است را در اختیارتان قرار دهیم.
لنکاوی دارای ساحل حیرت انگیز، با شن های سفید و آبی زلال است و قسمت عمده از این مجمع الجزایر را درختان انبوه تشکیل داده که لنکاوی را برای گردشگران تور لنکاوی جذاب کرده است.
همان طور که پیش از این اشاره کردیم لنکاوی مجمع الجزایر است و دور تا دور آن را دریا احاطه کرده است، بدین ترتیب دارای آب و هوایی گرم، مرطوب و شرجی بوده و اغلب اوقات آفتابی است، اما با این وجود به دلیل داشتن مناظر حیرت انگیز، تور لنکاوی از طرفداران بسیاری برخوردار است. لنکاوی در نزدیکی خط استوا واقع شده است.تئور


تور پرتغال

کشور کوچک پرتغال که روبروی ساحل اقیانوس اطلس در شبه جزیره ایبری واقع شده است یکی از کشور های پربازدید در اروپا می باشد که به دلیل خط ساحلی زیبا و میراث تاریخی خود همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به تور پرتغال ترغیب می کند.آب و هوای معتدل این کشور کوچک آن را به یک مقصد تعطیلات در تمام طول سال تبدیل کرده است که مسافران تور پرتغال می توانند خرابه های روم و مور را در میان جاذبه های توریستی دیگر در پرتغال ببینند. 
صومعه آلکوباکا یک صومعه کاتولیک رومی واقع شده در شهر آلکوباکا در مرکز پرتغال است. صومعه آلکوباکا توسط اولین پادشاه پرتغالی، افونسو هنریکس در سال 1153 تاسیس شد و ارتباط نزدیک با پادشاهان پرتغال در طول تاریخ خود را حفظ کرد. کلیسا و صومعه اولین ساختمان گوتیک در این کشور بودند و همراه با صومعه سانتا کروز در کوئیمبرا، یکی از مهمترین صومعه‌های قرون وسطی در پرتغال است که مسافران تور پرتغال در سفر خود از این مکان زیبا دیدن می نمایند.