سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با کشور برزیل

همه ی ما کم و بیش نام برزیل و تور برزیل که جزو دسته ی تور لوکس هم حساب می شود را شنیده ایم و اطلاعاتی حتی اندک، در رابطه با آن داریم. کشور کارنوال های شادی که می توان گفت، یک کشور فوتبالی دو آتیشه می باشد. به گونه ای که مردمانش به فوتبال به چشم یک آیین مذهبی نگاه کرده و احترام می گذارند. مسافرین و گردشگران تور برزیل باید بدانند که این کشور به غیر از فوتبال و کارنوال، به سرزمین قهوه و رنگ هم معروف است. شاید قهوه های برزیلی در دنیا حرف اول را نزنند، اما بدون شک دومین جایگاه کیفیت برتر جهان را به خود اختصاص داده اند. همچنین شایان ذکر است که در 150 سال گذشته، برزیل بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده ی قهوه در جهان بوده است. اما از همه ی این ها که بگذریم نباید فراموش کنیم که، تور برزیل یکی از محبوب ترین تور ها و مقاصد گردشگری در دنیا است. برزیل دارای یکی از وسیع ترین خط های ساحلی دنیا، به طول 4 کیلومتر می باشد. پایتخت این کشور برزیلا نام داشته و زبان رسمی آن پرتغالی می باشد.ت


آشنایی با سن پترزبورک

سن پترزبورگ یکی از بزرگترین شهرهای روسیه می باشد و از نظر مساحت جغرافیایی بزرگترین مساحت را بعد از مسکو دارد و دومین شهر از این نظر در روسیه است، در تور سن پترزبوگ می توان از اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری هم چون کلیساها ، مجسمه ها ، قصر ها و دیگر جاهای دیدنی نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور روسیه مراجعه فرمائید. 
دستور ساخت این شهر را در سال 1703 پتر کبیر صادر کرد که تا سال 1919 به عنوان پایتخت روسیه برای گردشگران تور سن پترزبورگ شناخته شده بود. البته از ابتدا این شهر را به این نام نمی خواندند ، سه بار نام سن پترزبورگ تغییر کرد و در آخر هم به اسم اولیه خود در سراسر دنیا شهرت یافت. 


آشنایی سنگاپور

کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگاپور بوده و حکومت آن از نوع جمهوری می باشد. زبان های رسمی این کشور مالایی، انگلیسی، تامیل و چینی است و این مسئله سببب شده که بسیاری از تابلوهای مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشی این کشور زبان انگلیسی هم زمان با زبان مادری به دانش آموزان آموزش داده می شود. مردم کشور سنگاپور از چند شریعت مختلف تبعیت می کنند که حدود 44 درصد آن ها پیرو آیین های تائو و بودایی، حدود 18 درصد پیرو دین مسیحیت، حدود 14 درصد مسلمان، حدود 5 درصد هندو هستند و بقیه ادیان دیگر را تبعیت می کنند. 


آشنایی با اطلاعات پرواز بانکوک

قابل توجه گردشگران تور بانکوک ، چنانچه قصد سفر به بانکوک را دارید می توانید از ایر لاین های مستقیم ماهان ایر ، ایران ایر و ایر آسیا بلیط خود را تهیه نمایید در ادامه با ساعات پرواز ، روز های پرواز و همچنین مدت زمان پرواز ایر لاین های ذکر شده بیش تر آگاه خواهید شد. 
1 . هواپیمایی ایران ایر 
قابل توجه مسافران تور بانکوک ، پرواز های رفت و برگشت این ایر لاین در حال حاضر به بانکوک و بلعکس صورت نمی گردد. 
2 . هواپیمایی ماهان ایر 
پرواز های رفت : هفته ای پنج پرواز از تهران به بانکوک در روز های یکشنبه ، دوشنبه ، چهار شنبه ، پنجشنبه و جمعه در ساعت های 22:10 از فرودگاه امام خمینی ایران به سمت فرودگاه بانکوک تایلند انجام می پذیرد.
پرواز های برگشت : هفته ای پنج پرواز از بانکوک به سمت ایران در روز های شنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه در ساعت 21:30 از فرودگاه بانکوک تایلند به سمت فرودگاه امام خمینی ایران انجام می پذیرد.


آشنایی با اطلاعات پرواز هندوستان

بزرگ ترین و پر رفت و آمد ترین فرودگاه در هندوستان فرودگاه چاپراپاتی شیواجی واقع در شهر بمبئی می باشد که سابقا با نام سحر شهرت داشته است. این فرودگاه دارای دو ترمینال به صورت جداگانه برای پروازهای داخلی و خارجی دارد. بیشترین نقل و انتقال مسافرین تور هند در چاپراپاتی شیواجی صورت می گیرد که بعد از فرودگاه دهلی شلوغ ترین فرودگاه هندوستان محسوب می شود. البته فرودگاه بین المللی ایندیرا در دهلی بیشترین پروازهای خارجی را برای گردشگران تور هندوستان را دارد. 
فرودگاه چاپراپاتی شیواجی با مساحت بیش از 750 هکتار جزو لیست 15 فرودگاه پر رفت و آمد جهان و بهترین و با کیفیت ترین فرودگاه هندوستان برای مسافرین عزیز تور هند می باشد. سالانه به فرودگاه هایی که بین 25 تا 40 میلیون مسافر را جا به جا می کنند جایزه ی بین المللی با نام ای اس کیو تعلق می گیرد که این فرودگاه در سال 2015 توانست این جایزه را از آن خود کند. البته این فرودگاه بین المللی طی این سال ها توانسته دو جایزه دیگر به عنوان بهترین فرودگاه آسیا مرکزی و بهترین فرودگاه هند را نیز کسب کند. تور