سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگاپور

کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگاپور بوده و حکومت آن از نوع جمهوری می باشد. زبان های رسمی این کشور مالایی، انگلیسی، تامیل و چینی است و این مسئله سببب شده که بسیاری از تابلوهای مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشی این کشور زبان انگلیسی هم زمان با زبان مادری به دانش آموزان آموزش داده می شود.


پاریس

تور پاریس یکی از محبوب ترین و شناخته ترین تورها بین گردشگران جهان می باشد به طوری که سالیانه تقریبا 45 میلیون توریست به این شهر شیک و مدرن سفر می کنند. شهر زیبا پاریس که عروس شهرهای دنیا نامیده می شود، پایتخت کشور فرانسه و مرکز مد جهان می باشد.
این شهر هر ساله میزبان فستیوال هفته مد است که علاقه مندان زیادی را مجاب می کند تا با تور پاریس به این شهر سفرکنند. این شهر زیبا، از جمله شهرهای پیشتاز، در زمینه های مختلف فرهنگ و هنر، سیاست، تحصیل و علم، تفریحات و مد در جهان است.
اگر با تور پاریس همراه باشید شما می توانید از تماشا مسابقات تنیس آزاد فرانسه که از محبوبیت بسیار بالایی بین دوست داران تنیس برخوردار است لذت ببرید.


آشنایی با پکن

پکن یکی از مشهور ترین شهر های سراسر کشور جمهوری چین به شمار می رود که دارای تعدادی از برترین چشم انداز ها و معابد کشور را در خود جای داده است از این رو گردشگران زیادی در سال های اخیر تور پکن را به عنوان مقصد گردشگری و گذراندن تعطیلات خود این شهر تاریخی را انتخاب می کنند . این شهر بسیار شلوغ است و فعالیت های بسیاری همواره در این شهر در جرین بوده و همیشه مردمان این شهر را در حال جنب و جوش خواهید دید.
پکن با وجود 22 میلیون نفر جمعیت در شمال کشور پهناور چین قرار واقع شده است که به عنوان دومین شهر پرجمعیت چین بعد از شانگهای شناخته شده است.گردشگران تور پکن توجه داشته باشند که فرودگاه بین المللی پکن یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های پکن به شمار می رود که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور پکن و مردم این شهر را ج به جا می کند.


موقعیت جغرافیایی سنگاپور

سنگاپور جزیره ای است در جنوب شرقی آسیا و جنوب کشور مالزی. همان طور که می دانیم هنوز در مورد شهر یا کشور بودن سنگاپور برای مردم جهان ابهاماتی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد موقعیت شهری تور سنگاپور در اختیارتان قرار داده تا شاید برخی ابهامات در مورد این جزیره دیدنی و توریستی رفع شود. سنگاپور از سال 1824 تا سال 1963 میلادی مستعمره کشور های انگلیس و ژاپن بوده است اما در نهایت در سال 1963 استقلال خود را به عنوان عضوی از فدراسیون کشور مالزی از انگلیس به دست آورده و پس از دو سال، یعنی در سال 1965 از کشور مالزی جدا گشته و جمهوری مستقل خود را پایه گذاری کرد.بسیاری از گردشگران تور سنگاپور، برای دیدن تپه های بوکیت تیماه (Bukit Timah) به این کشور سفر می کنند. این تپه بلند ترین نقطه کشور سنگاپور بوده و حدود 163 متر ارتفاع دارد. تور سنگاپور در سال 2016، حدود 16 میلیون و 400 هزار نفر گردشگر داشته است.


آشنایی با فرانسه

فرانسه کشوری که با عنوان های متعددی آن را می شناسند.عنوان هایی مانند پایتخت فرهنگی اروپا، کشور بازیگران مشهور تئاتر و سینما، کشوری برای خلق لحظات رمانتیک، کشور ناپلئون بُناپارت و جنگ هایش ، کشور شاعران و نویسندگان مشهوری چون الکساندر دوما، ویکتورهوگو، ژول ورن و گوستاو، کشور باغ موزه های سرسبز و کوه های پوشیده از برف آلپ و... 
فرانسه یکی از زیباترین کشور های اروپای غربی است و همواره جزو جذاب ترین کشور ها از نظر صنعت توریسم بوده است. قسمت‌ های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌ وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌ های گردشگری و توریستی فراوانی در این کشور هستیم. 
گردشگرانی تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب می کنند که برای گردشگری بین سنت و مدرنیه؛ هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ طبیعت و یا ساخته های دست بشر یکی را برای بازدید انتخاب کنند.