سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور لنکاوی

لنکاوی مجمع الجزایری است متشکل از حدود 99 الی 104 جزیره که در شمال غربی مالزی و دریا آندامان و تنگه مالاکا واقع شده است. تعداد جزایر لنکاوی با جزر و مد دریا، افزایش یا کاهش پیدا می کند. لنکاوی از دو کلمه لانگ به معنای عقاب و کاوی به معنای قرمز مایل به قهوه ای تشکیل شده است که مجسمه عقاب موجود در اسکله شهر کواح، دال بر این موضوع است. با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی که برای تور لنکاوی حائز اهمیت است را در اختیارتان قرار دهیم.
لنکاوی دارای ساحل حیرت انگیز، با شن های سفید و آبی زلال است و قسمت عمده از این مجمع الجزایر را درختان انبوه تشکیل داده که لنکاوی را برای گردشگران تور لنکاوی جذاب کرده است.
همان طور که پیش از این اشاره کردیم لنکاوی مجمع الجزایر است و دور تا دور آن را دریا احاطه کرده است، بدین ترتیب دارای آب و هوایی گرم، مرطوب و شرجی بوده و اغلب اوقات آفتابی است، اما با این وجود به دلیل داشتن مناظر حیرت انگیز، تور لنکاوی از طرفداران بسیاری برخوردار است. لنکاوی در نزدیکی خط استوا واقع شده است.


تور دهلی آگرا جیپور

جیپور : 
شهر جیپور اولین شهر کشور هند است که دارای طرح شهری می باشد. این شهر معروف به شهر صورتی، از شهرهای تاریخی هندوستان و مرکز ایالت راجستان است. مجسمه، تابلو، کیف، صنایع دستی، نقره، چای و غیره از سوغاتی معروف شهر جیپور می باشد که گردشگران تور جیپور می توانند این اشیا را خریداری کرده و به شهر خود ببرند. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به کاخ شهر، هاوا محل، رصد خانه جانتار مانتار، موزه آلبرت هال، باغ وحش جیپور و غیره اشاره کرد که این مکان ها، تفرجگاه بسیار مناسبی برای گردشگران تور دهلی آگرا جیپور می باشد.


مسکو

پایتخت کشور روسیه شهر مسکو، دربخش مرکزی و اروپایی این کشور واقع شده است. این شهر برای مهاجرین و گردشگران تور مسکو بزرگترین مرکز علمی و آموزش عالی در روسیه می باشد که بیش از 70 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در آن فعالیت می نمایند. مساحت مسکو حدودا صد کیلومتر مربع با جمعیت 16 میلیون نفر می باشد که جزو پر جمعیت ترین شهرهای اروپایی محسوب می شود. مسکو برای گردشگران تور مسکو می تواند بسیار جذاب به نظر برسد زیرا که بیش از چندین اماکن تفریحی و جاذبه گردشگری را در خود جای داده است. 


پوکت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل اهمیت تایلند از نظر گردشگری سواحل زیبای آن است. زیباترین ساحل های تایلند را می توان در جزیره پوکت پیدا کرد.سواحل بهشت و پاتونگ از سواحل پوکت هستند که به جهت داشتن شن های سفید و طلائی مورد توجه گردشگران تور پوکت قرار گرفته است.برای مسافران تور پوکت در این سواحل استراحتگاه های فراوانی وجود دارد که گردشگران می توانند در هر جای آن که مایل هستند توقف و استراحتگاه مورد نظرشان را کرایه و از زیبایی های آنجا نهایت لذت را ببرند. 
فیل سواری در پوکت یکی از جاذبه های دیدنی پوکت است که برای گردشگران جذاب است. این سواری یکی از پرطرفدارترین فعالیت هایی که مسافران پوکت انجام می دهند زیرا در هنگام سواری از زیبایی های طبیعت در طول راه لذت می برند و یک راه هیجان انگیز برای یادگیری و سوار فیل در یک محیط زیبا است. 


پکن

پکن یکی از مشهور ترین شهر های سراسر کشور جمهوری چین به شمار می رود که دارای تعدادی از برترین چشم انداز ها و معابد کشور را در خود جای داده است از این رو گردشگران زیادی در سال های اخیر تور پکن را به عنوان مقصد گردشگری و گذراندن تعطیلات خود این شهر تاریخی را انتخاب می کنند . این شهر بسیار شلوغ است و فعالیت های بسیاری همواره در این شهر در جرین بوده و همیشه مردمان این شهر را در حال جنب و جوش خواهید دید.
پکن با وجود 22 میلیون نفر جمعیت در شمال کشور پهناور چین قرار واقع شده است که به عنوان دومین شهر پرجمعیت چین بعد از شانگهای شناخته شده است.گردشگران تور پکن توجه داشته باشند که فرودگاه بین المللی پکن یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های پکن به شمار می رود که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور پکن و مردم این شهر را ج به جا می کند.